Pagine

Kaltrina Selimi është shtatzënë?

Kaltrina Selimi është shtatzënë?Ka ardhur këto ditë në Prishtinë duke qenë pjesëmarrëse edhe në show-sfilatën e stilistës Dona Matoshi, ku ajo është imazh.


E kemi fjalën për këngëtaren simpatike Kaltrina Selimi, por këtë herë nga Londra ku ka nisur të jetojë, nuk ka ardhur me bashkëshortin e saj, por me një lajm të bukur për miqtë e saj më të mirë, ajo u ka treguar se është në ditët e para të shtatzënisë.


Sipas një burimi, gazeta jonë mëson se Kaltrina ka pak javë që është shtatzënë, dhe gjinia e fëmijës nuk dihet ende, pasi fëmija sapo ka nisur të rritet në barkun e saj dhe së shpejti Kaltrina do të jetë nëna më e re e show-bizit shqiptar. Nëse ajo gjithmonë është cilësuar si një nga këngëtaret më të ëmbla të skenës, këtë herë lajmi i shtatzënisë e ka lumturuar ende më shumë dhe i ka dhënë ende më tepër nur asaj.


Kaltrina ka disa vite që është martuar me Dritonin, por ajo ka bërë vetëm një ceremoni të vogël në Londër. Siç duket, kur t’i vijë në jetë fëmija, do të organizojë edhe ndonjë dasmë madhështore.

Nessun commento:

Posta un commento