Pagine

Laurent Blanc : Prisja më shumë nga PSG

Laurent Blanc : Prisja më shumë nga PSG“Teksa përgatiteshim u kam thënë lojtarëve që ta harronin rezultatin e takimit të parë. Bëhet fjalë për kompeticionin e Champions League dhe këtu duhet të tregojmë gjithmonë imazhin tonë më të mirë. Nuk dua të bëhem grindavec, por realisht prisja nivel më të lartë nga skuadra ime”.


Në vijim tekniku francez deklaroi se parizienët nuk mund ta konsiderojnë kualifikimin në çerekfinale si një bonus sepse për të ecur përpara duhet derdhur më shumë djersë.


“Tani fillon puna më e vështirë. Kemi patur një sezon të mirë, por në fund fare ajo që vlen më shumë është të kesh fituar trofe në kampionat, Kupën e Ligës, si dhe të shkosh sa më larg në Champions. Do ta presim me ankth shortin që do të hidhet të Premten e ardhshme sepse ky është një moment shumë i rëndësishëm i Championsit”.

Nessun commento:

Posta un commento