Pagine

Organizoni gjërat e juaja në desktop me këto ikona të zarit

Organizoni gjërat e juaja në desktop me këto ikona të zaritNjë desktop i paorganizuar mund të jetë gjë e vështirë për t’u pastruar, por ai ju ndihmon që të vendosni për prioritetin e gjërave. Këto ikona të frymëzuara nga zaret mund të ju ndihmojnë ta bëni atë, duke ju dhënë folderë për të punuar sipas prioritetit.


Gjërat me prioritet të ulët fillojnë me “1” në anën e zarit dhe mund të shkojnë deri në “6”. Çdo numër e merr një ngjyrë më të ngrohtë teksa rritet prioriteti, për t’iu mundësuar që në mënyrë pamore ta identifikoni me lehtësi atë që jeni duke e kërkuar. Ju mund t’i emëroni folderat në bazë të numrit të tyre, ose të përdorni një skemë emërimi si:


1. Eventualisht
2. Nesër
3. Sot
4. Së shpejti
5. Tani
6. Vonë!


Përdorni këta folderë për të ju ndihmuar që të formoni një shprehi të organizimit të gjërave më rregullisht sepse ju detyrojnë të bëni organizimin më shpesh dhe më natyrshëm. Provojeni për një javë dhe me siguri do të mësoheni me të dhe nuk do të keni më probleme me një desktop të paorganizuar.


Diceons (PCWorldAlbanian)

Nessun commento:

Posta un commento