Pagine

Si ti hiqni rrathët e zinj përreth syve për 5 minuta

Si ti hiqni rrathët e zinj përreth syve për 5 minutaNuk kanë nevojë të dinë të gjithë që ju keni ndenjur deri vonë, që keni pirë pak më shumë verë apo keni kaluar natë të çmendur. Eliminoni rrathët e zinj rreth syve me këtë truk të thjeshtë për më pak se 5 minuta.


Jo vetëm që këtë truk mund ta bëni vetë, por kjo jep edhe rezultat të menjëhershëm.


Ju duhet: 1/4 e lugës matcha i çajit të gjelbër (matcha është një lloj i çajit të gjelbër, fletët e të cilit thahen dhe shëndrrohen në pluhur, i cili vlen për njërin nga preparatet më të njohura natyrale për ngritjen e qëndrueshmërisë fizike dhe energjisë), ½ filxhan (250 ml) ujë të nxehtë të filtruar dhe një enë me akull. Për këtë ka shkruar detalisht Lindsay në blogun DelightedMomma.


Mund të përdorni edhe çajin e gjelbër të cilin e keni zier më herët. Vetëm vendosini katër qese të çajit të gjelbër na një filxhan me ujë (ju nevojitet çaj më i fortë )dhe ziejini në shporet 10-15 minuta. Përzieni pluhurin matcha të çaji të gjelbër me 1/2 e filxhanit me ujë të ngrohtë dhe me këtë masë mbusheni enën me akull (apo edhe vetëm me çajin e fortë të gjelbër, të cilin e keni bërë më herët).


Më së miri është që këto copëza t’i bëni kur keni ditë të lirë dhe t’i mbani në frigorifer e më pas t’i përdorni sipas nevojës. Copëzën më parë duhet ta fusni në ujë , më pas ta fërkoni nëpër lëkurën nën sy dhe nëpër të gjithë fytyrën 4 deri në 5 minuta dhe rrathët e zinj do të hiqen.


Përse ndikon?
Matcha, por edhe çaji i thjeshtë i gjelbër, përmbajnë taninë, i cili ndihmon të ngushtoni ënjtjen tek gjëndrat e ënjtura, ndërsa kofeina nga çaji ngushton enët e gjakut, dhe kjo zvogëlon ënjtjen dhe rrathët e zinj.


Në vend që çajin ta ngrini në këto copëza mund të përdorni edhe faculeta apo peceta. Zhytini copëzat e faculetave apo pecetave në çaj të gjelbër dhe vendosini në qese, më pas në frigorifer për disa orë . Të ngrira vendosini në pjesën rreth syve, fërkojini apo mbajini 5 deri në 10 minuta dhe rrathët e zinj do të zhduken.

Nessun commento:

Posta un commento